Magyar nyelvű kontaktcentert fejlesztett ki az Euronet Rt. a kis- és középvállalatok számára. Az ECC egy helyen fogadja és menedzseli a vállalat összes ügyfél-interakcióját: a telefont, e-mailt, faxot, SMS-t és az internetes megkereséseket.
Sas Tibor, az Euronet Rt. üzletfejlesztési igazgatója szerint a nagyvállalatok körében már egyértelműen látszik, hogy a belső ügyviteli rendszerek fejlesztéséről a külvilággal - s elsősorban az ügyfelekkel való - kapcsolattartásra helyeződik a hangsúly, hiszen ez az, ami közvetlenül pénzt hoz a cégnek. Mostanáig a multik nagy rendszerei uralták a piacot, és nem volt olyan megoldás, amelyet a kisebb magyar cégek is használhattak volna. Ebbe az űrbe kíván betörni az Euronet Rt., amely viszonteladókon keresztül viszi piacra a termékét, nem csak itthon, hanem a környező országokban is. Ehhez már folyik a lokalizálás, és február 28-án tartja az Euronet első szakmai napját viszonteladói számára.
Az ECC az Euronet saját fejlesztésű, három részből álló termékcsaládjának része. Az ügyfelekkel történő telefonos és internetes kapcsolattartás informatikai hátterét az ECC biztosítja, az ügyfelek adatainak és az azokkal kapcsolatos kereskedelmi, ügyfélszolgálati és marketingtevékenységek támogatását a ChaRM rendszer végzi, végül a HIVE ügyviteli rendszeren belül van lehetőség az irodai (backoffice) folyamatok és tevékenységek - könyvelés, projektmenedzsment, számlázás, munkaügy stb. - leképezésére. A fenti három fő modult egészíti ki több alkalmazás, többek közt a WinPhone Asszisztens kliensoldali szoftver (egy a telefon központra csatlakozó intelligens kommunikációs eszköz) és a SolidBank 600-as hangdokumentációs és hangrögzítő rendszer.
Az ECC már piaci termék, a back-office rendszer végleges változatának elkészülte az év végére várható.