Coca-Cola SAS szoftverrel

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 21. 17:09
A Coca-Cola Enterprises Ltd., Nagy-Britannia egyik legnagyobb élelmiszer- és italgyártója, illetve forgalmazója megvásárolta a SAS Oros Value Chain Analyzer szoftverét.
A The Coca-Cola Company részére termékeket gyártó és forgalmazó Coca-Cola Enterprises Ltd - kereskedelmi partnereivel együttműködve - a szoftvert a termelés és a végső fogyasztó között húzódó ellátási láncban rejlő megtakarítási lehetőségek feltárására tervezi felhasználni.

“A SAS Oros Value Chain Analyzer az ellátási lánc minden szakaszában tudja modellezni a nyersanyag-, a tárolási, az elosztási és az újratöltési költségeket. Ez nem csak annak kimutatását teszi lehetővé, hogy konkrétan mennyi az egyes termékek előállításának és elosztásának költsége, hanem lehetőséget teremt "mi lenne, ha" típusú elemzések elvégzésére is. Ezzel hatékonyan vizsgálhatóak az alternatív csomagolási és szállítási megoldások (pl. az értékesítés mennyiségi egységének) költségekre gyakorolt hatása" - nyilatkozta Alun Ferguson, a Coca-Cola Enterprises GB Efficient Consumer Response vezetője. “Innentől kezdve világosan láthatjuk, hogy a teljes ellátási lánc mely részén alkalmazható költségmegtakarítás, és üzleti partnereinkkel együtt felülvizsgálhatjuk elosztási stratégiánkat minden érintett előnyére."

“Ha belegondolunk, hogy a termékek száma 12%-kal nőtt az elmúlt 2 évben az üdítők piacán, míg maga a piac csak 7%-kal, egyértelművé válik, hogy fokozott nyomás nehezedik mind a szállítókra, mind a kereskedőkre, hogy a termékek folyamatosan megvásárolhatóak legyenek. Az Oros Value Chain Analyzer az ennek biztosítását célzó törekvéseink és stratégiánk alapja, hiszen biztosítja az ellátási lánc, a besorolási rendszer és az elérhetőségi programok hátterében rejlő értékesítési információkat. Az Oros Value Chain Analyzert tartjuk az egyik legfontosabb eszköznek ahhoz, hogy lehetővé váljon a beszerzési és a szállítási stratégiák összekapcsolása."