Akadozik az internetszolgáltatás a XIII. kerületi Chello-n

Szalay Dániel, 2003. február 26. 13:11
A nemzetközi karbantartási munkálatok előreláthatólag nem okoznak fennakadást a szolgáltatás folyamatosságában és minőségében - áll a UPC honlapján. A Prím Online információ szerint azonban több mint fél napja elérhetetlen az internet több XIII. kerületi Chello előfizető számára, akiktől a UPC türelmet kér.
"A hálózatbővítést 2003 február 25-én kedden 00:00-06:00-ig terjedő időszakban végezzük el, ezen időszak alatt szolgáltatás-kiesés várható." "Amennyiben ezen időszak után problémát észlelnek, úgy kérjük, kapcsolják ki számítógépüket, áramtalanítsák a modemet, majd helyezzék azt újra áram alá. Ezután kérjük, várjanak 2 percet, amíg a modemen az "online" (legfelső) led folyamatosan világító zöld fényre vált, majd indítsák újra számítógépüket!" - hirdeti a UPC webkikötője, mely hozzáteszi, "ha még ezek után is fennáll a probléma, akkor kérjük hívják a UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálatát a 06-40-333-872-es telefonszámon."

XIII. kerületi Chello előfizetőktől úgy tudjuk, a leírtak ellenére még most, februrár 26-án a déli órákban is problémák vannak a Chello internetszolgáltatásával. A szolgáltató szerint hamarosan elhárítják a hibát. A UPC tájékoztatása szerint hasonló karbantartási munkálatok várhatóak napokon belül Miskolcon is.