Orton a kanadai gyártó konkrét terveivel kapcsolatban elárulta, hogy az ATI Technologies viszonylag rövid időn belül szeretné elérni azt, hogy mintegy 1 milliárd dolláros forgalmának legalább 10 százaléka olyan eszközök piacairól származzon, mint például a játékkonzolok, a mobiltelefonok, vagy éppen a digitális set-top boxok. Az ATI Technologies bevételeinek jelenleg mindössze 5 százaléka származik ilyen, és ehhez hasonló piacokról, vagyis a cég forgalmának mintegy 95 százaléka a személyi számítógépek piacához kapcsolható.
Orton hangsúlyozta, hogy az ATI Technologies a közeljövőben kiemelten nagy figyelmet kíván szentelni a mobiltelefon-piacnak. Elmondta, hogy a cég Imageon 100 típusjelzésű, tavaly debütált 2D grafikus és MPEG-4 dekóder chipje felkeltette a mobiltelefonok gyártásával foglalkozó cégek érdeklődését, és elárulta, hogy hat hónapon belül várhatóan több olyan mobiltelefon is piacra fog kerülni, melyben az említett grafikuschip kap helyet. Az Imageon 100-as chippel jelenleg egyébként a Sharp és a Toshiba egyes kéziszámítógépei esetében találkozhatunk.
Az ATI Technologies ezenkívül a játékkonzolok piacán is jól kíván szerepelni. Orton elmondta, hogy munkatársai mind a Microsoftot, mind a Nintendót megkörnyékezik azzal kapcsolatban, hogy számukra az ATI Technologies szállíthassa a következő generációs konzoljaikba szánt grafikus megoldásokat. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a gyártó milyen sikereket ér el a Microsoftnál, az viszont friss hír, hogy az ATI Technologies és a Nintendo közös technológiai fejlesztési projektről írt alá egy szerződést.