IBM: WebSphere Business Integration

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. március 7. 15:50
Az IBM jelentős előrelépésről számolt be a WebSphere Business Integration portfoliója területén. E csomag a vállalkozásokon belüli és az üzleti partnerekkel kapcsolatos üzleti folyamatok integrálásához, menedzseléséhez és nyomon követéséhez szükséges funkciók széles körét biztosítja a cégek számára.
Az IBM új WebSphere Business Integration szoftver kombinált funkciói révén az ügyfél: modellezheti és szimulálhatja, hogyan futnak végig az üzletmenet folyamatai egy értékláncon (value chain); integrálhatják e folyamatokat testre szabott, illetve csomagba szerkesztett alkalmazások "silóiba", melyek napjainkban tipikusan megtalálhatók sok cégnél; e folyamatokat összekapcsolhatják a szállítókkal és a vevőkkel; figyelemmel kísérhetik az üzleti folyamatokat, és menedzselhetik a vállalkozás teljesítményét.

Az ilyen közvetítők nélküli - vagy "horizontális" - integráció révén a cégek gyorsabban reagálhatnak az ügyfeleik igényeire; gyorsabban alkalmazkodhatnak a kereslet és kínálat változásaihoz; és rugalmasabban kezelhetik az üzletre napjainkban tipikusan jellemző menet közbeni változásokat. A vállalkozásoknak e kérdésekben segítséget nyújtó WebSphere Business Integration szoftver sokat tehet azért, hogy az ügyfelek az igényekre/keresletre jól reagáló elektronikus vállalkozássá válhassanak.