Közben a Sony plazma- és folyadékkristályos tévé gyártókapacitást telepít Spanyolországba és az Egyesült Államokba is, Japánban pedig növelni akarja az ilyen, nagyképernyős tévék termelését és értékesítését.
A spanyolországi, barcelonai telephelyen februárban megkezdték a Sony 30 hüvelykes, folyadékkristályos tévéinek gyártását. A 15 hüvelykes és a 17 hüvelykes folyadékkristályos tévék gyártását a nyáron akarják áthelyezni Barcelonába Japánból, ahol a nagyobb képernyős folyadékkristályos tévék gyártását bővítik.
A Sony valamelyest lemaradt a versenytársaktól ezeknek a nagyobb hozzáadott értéket tartalmazó tévéknek a gyártásában, de a lemaradást behozva, rövid időn belül meg akarja a szerezni a világpiac 30 százalékát. Az áprilisban kezdődő pénzügyi évben gyorsan akarják növelni a termelést. Ősszel új, fejlettebb, jobb képfelbontást adó félvezetővel fölszerelt modelleket vezetett be a Sony, és azóta kezdett piacot nyerni a hamarabb ébredt versenytársaktól, elsősorban a Japán Sharptól és a Hitachitól. A most végződő pénzügyi évben a Sonyé volt a világpiac 8 százaléka folyadékkristályos tévékből, és a 20 százaléka plazmaképernyős tévékből, legalábbis a vállalat tulajdon becslése szerint - írta vasárnap a Nihon Keidzai Simbun című japán lap vasárnap.