Az egy óra lejárta után a vendégeknek vagy egy újabb menüt kell rendelniük, vagy pedig 3 dollárért meg kell hosszabbítaniuk a hozzáférést, amennyiben folytatni kívánják az internetezést.
A McDonald's elsősorban csökkenő forgalmát kívánja ismét fellendíteni a lépéssel, a chipóriás Intel pedig a napokban kiadott Centrino termékcsaládját szeretné népszerűsíteni.
Az Oak Brook-i (Illinois) székhelyű McDonald's közleménye szerint a társaság az idei év végéig több száz étteremben kezdi meg a rendszer kiépítését New Yorkban, Chicagóban, valamint egy meg nem nevezett kaliforniai térségben.
A könyvesbolt-hálózatot működtető Borders Group hasonló együttműködést jelentett be az Intellel kedden. A michigani központú társaság a megállapodás értelmében Centrino reklámfeliratokat helyez el értékesítési szaküzleteiben utalva arra, hogy a T-Mobile által biztosított hotspot drótnélküli internetes szolgáltatása optimalizálva lett az Intel Centrino termékeihez.