Az április elején induló szolgáltatást megelőzte a 2003 első napjaitól már működő tesztüzem, amelyben több mint 1500 felhasználó vett részt.
A vállalat olyan partnerekkel működik együtt, mint a T-Mobile vagy az O2.
A Zingo szóvivője, Tom Norman elmondta, hogy "a közel három hónapos tesztüzem alatt sikerült rendszerünket még tökéletesebbé tenni, úgy, hogy közben folyamatosan figyeltünk a felhasználók visszajelzéseire is. Számunkra eddig is a gyorsaság volt a legfontosabb, melyet a mostani rendszerrel is elősegítünk."
A rendszer ugyanis képes a hívó félhez legközelebb levő taxisnak leadni a hívást úgy, hogy a hívó felet és a taxisofőrt összekapcsolja. Így akar 1-2 percen belül beülhet az utas a járműbe, melyben bankkártyaterminál is megtalálható.
A fejlesztés közel 8 millió GBP-be került, melyet a vállalat úgy kíván minél hamarabb visszaszerezni, hogy a szolgáltatás egyszeri igénybevétele esetén 1,6 GBP-t fizet az utas és 15 BGP-t a sofőr. A tervek szerint a 3000 gépkocsiból álló flotta sofőrjeire és az utasokra terhelt díjakból 1 év alatt összejön a beruházott költség.