Az MSNBC.com ebből a szempontból a második helyezést érte el azzal, hogy 6,8 millióan keresték a lapot.
Az adatok egyébként arra is utalnak, hogy a televízió és az internet jól kiegészíti egymást. Azok, akik munkahelyükről szeretnének friss információkhoz jutni, főleg az internetet böngészik. Otthonukból már inkább a televízió segítségével követik a híreket. A tömegtájékoztató eszközök azonban egymásra is épülnek, hiszen a televíziós hírműsorok gyakran hivatkoznak internetes forrásokra, és saját webcímeiket is gyakran kiírják, illetve a honlapokon is hangsúlyos helyen szerepelnek a tévéműsorral kapcsolatos információk, valamint hírforrásként a tévében elhangzó információkat is fölhasználják az online újságírók.
A napilapok egyébként úgy próbálják fölvenni a versenyt az internet gyorsaságával, hogy nem veszik föl a kesztyűt. Az írott sajtó ezért inkább háttérelemzésekkel szolgál. Persze azért megpróbálnak olyan új információkat is közölni, amelyek még az interneten sem jelentek meg.
A külföldi hírforrások mellesleg arról is beszámoltak, hogy egyre többen nézik a háborúellenes weboldalakat. Ezeken az oldalakon koordinálják néhány hónapja a béketüntetések szervezését. A három legismertebb tiltakozó lap (a http://www.antiwar.com, a http://www.unitedforpeace.org és a http://www.stopwar.org.uk) látogatóinak száma rövid idő alatt átlagosan 160 százalékkal növekedett meg a négy héttel ezelőtti adataikhoz képest.