Kevesebb, mint 40 munkanap kellett ahhoz, hogy a DÍJBESZEDŐ Rt. három leányvállalatánál élesben elinduljon a 2002. év végén kiválasztott új vállalatirányítási rendszer, a mySAP.com.
Csupán ennyi időre volt szükségük a MÁV INFORMATIKA Kft. többéves projekttapasztalattal rendelkező SAP tanácsadóinak az alapvető pénzügyi-számviteli, kontrolling, beszerzési, készletvezetési, értékesítési, számlázási folyamatok implementálásához. A rendszerbevezetés és oktatás hatékonyságát jelzi, hogy 2003. január elejétől a DÍJBESZEDŐ Rt. felhasználói már az új informatikai rendszerrel dolgoznak.
A két cég együttműködése ekkor még nem fejeződött be, mivel a második fázis, a teljes funkcionalitás bevezetésének határideje március volt, a teljes éles üzem - a kibővített eszközgazdálkodási és konszolidációs folyamatokkal - elindult, jelenleg már csak a felhasználói támogatás és az esetleges hangolási munkálatok vannak hátra.