"Az üzleti modell nem változik, a termékeket továbbra is a nagykereskedőktől, illetve a viszonteladóktól lehet megvásárolni - adta tudtunkra Barabás György, a CEEmark Hungary ügyvezető igazgatója - A Lexmark az elmúlt néhány évben megtöbbszörözte magyarországi piaci részesedését. Ma már méltó és preferált versenytársa a piac többi résztvevőjének."
A Lexmark összesített piaci részesedése Amerikában és Nyugat-Európában a második legnagyobb, közvetlenül a HP után. Magyarországon a tintasugaras nyomtatók piacán (2002-es IDC adatok szerint) 12%-os részesedésével a 3-4. helyen áll. A lézernyomtatóik értékesítési adatai szerint negyedik. Magyarországon elsősorban a nagyvállalatoknak és a kis, otthoni felhasználóknak szállítanak termékeket, de Barabás György elmondása szerint az állami szektor érdeklődése is jelentős. Mindenesetre a Lexmark bizalma töretlen a magyar piac iránt, hiszen a hosszú távú tervek között szerepel egy magyarországi gyár felépítése is.
Ellentétben a legtöbb más nyomtatógyártóval, a Lexmark saját technológiával rendelkezik. Így függetleníteni tudja magát más cégek technológia fejlesztési lehetőségeitől és eredményeitől, valamint azok konjunkturális helyzetétől. Ezáltal elkerülheti a technológiai, és csökkentheti a konjunkturális kiszolgáltatottságot, és így megbízhatóbb partnere tud lenni felhasználóinak.
"A nagyon intenzív kutatási-fejlesztési tevékenység eredményeként a Lexmark rengeteg szabadalommal rendelkezik - nyilatkozta Dee Allott, a Lexmark európai igazgatója -, és számos olyan technológiai újítás lelhető fel az iparágban, amelyet a Lexmark jelentett be elsőként a piacon. A Lexmark közel ezer iparági díjjal rendelkezik, és a gazdasági sajtó is rendszeresen elismeréssel nyilatkozik a vállalat eredményeiről. A Lexmark tagja a Fortune 500-nak, vagyis a világ 500 legnagyobb vállalta között tartják számon, és megtalálható a világ legkedveltebb vállalatainak listáján is."