Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) stratégia a BMC-től

Fekete Gizella, 2003. április 14. 21:00
A BMC április elején közzétett új stratégiai iránya középpontjában az IT erőforrások és menedzsment-megoldások, valamint az átfogó üzleti célok között közvetlen kapcsolatot teremtő Üzleti Szolgáltatás Menedzsment (BSM) áll.
Alkalmazkodva a mai üzleti környezethez, a BSM nem IT, hanem technológiai támogatású üzleti projektekben "gondolkodik". Így a BSM-et alkalmazó ügyfél a jövőben üzleti céljainak és prioritásainak megfelelően alkalmazhatja IT erőforrásait és menedzsment-megoldásait. A BSM stratégia három sarokköve a Service Impact Management, az IT Service és Application Management valamint IT Operations és Infrastructure Management, elemei között a tavaly befejeződött Remedy felvásárlás során a termékportfolióba került Service Desk, Change Management (változáskezelés) és Asset Management (eszközgazdálkodás) adottságok is fellelhetők, amelyeket széles alkalmazás- és komponenskezelési megoldásaival integrálva, a BMC Software end-to-end, closed-loop szolgáltatáskezelést képes ügyfeleinek nyújtani.

A ténylegesen integrált service impact management megközelítésben irányított üzletmenet eléréséhez a szükséges üzleti szolgáltatások és azok alapját képező technológia közvetlen összekapcsolását a nemrég felvásárolt IT Mastersnek a BSM stratégia Service Impact Management összetevőjére alapozott szolgáltatásai nyújtják.