A Ricoh Hungary forgalmából a szolgáltatások és a gépek értékesítése közel fele-fele arányban részesedtek. Az utóbbi döntő része - 80%-a - a digitális multifunkciós berendezések és faxok, 9%-a nyomtatók értékesítéséből származott, további 11%-ot tesz ki az analóg gépek és egyéb értékesítés.
A Ricoh Hungary 2002-ben a megelőző évinél 7,2%-kal több, összesen 2100 készüléket értékesített, ezzel a teljes irodai másológép-piac 13,3% tudta magáénak. A digitális és multifunkciós készülékek piaca 2001-hez képest közel háromnegyedével bővült, de a Ricoh értékesítései még ennél is jobban, a duplájára nőttek, így piaci részesedése15,3%.
A digitális piacot egyes szegmensek szerint vizsgálva a Ricoh különösen az 1-es kategóriában (<20 lap/perc) szerepelt jól, 3,5-szer több eladott készülékkel 17,2% részesedést ért el. A Ricoh piacvezető a 40 lap/perc feletti készülékeknél 121 eladott berendezéssel 22%-os részesedést megszerezve.
Az adatok forrása az InfoSource független svájci piackutató cég 2003. áprilisi jelentése.