Eddig is törekedtünk utasaink magas színvonalú kiszolgálására; és folyamatosan fejlesztettük kiszolgáló rendszereinket. Jelen projekttel az elmúlt évek minden tapasztalatát sűrítjük egy olyan komplex informatikai-telekommunikációs rendszerbe, amely a XXI. század kihívásainak hosszútávon meg tud felelni. Ezután lehetőség nyílik a megrendelők eseti vagy állandó igényeinek rögzítésére. Ilyen lehet például a gépkocsi kategóriája, dohányzó, kombi autó, kisállatszállítás, ügyintézés, hitelkártya-elfogadás, stb. A megrendelő ilyen jellegű kívánságait akár állandó jelleggel is hozzárendelheti a saját telefonszámához vagy kódszámához, ami a hűségprogramunk alapvető része - nyilatkozta Kádár László, a City Taxi Fejlesztési projektmenedzsere, a Szövetkezet Igazgatósági tagja.
A projekt komplexitását jelzi, hogy az előkészítése másfél évet vett igénybe, mivel a szövetkezet egyedi vállalatirányítási és ügyviteli rendszerrel rendelkező igényét fogalmazta meg, építve a Unitis ügyviteli és ügyfélkapcsolati rendszerek kiépítése során szerzett tapasztalataira - mondta Kovács Attila, a Unitis Rt. alkalmazásfejlesztés üzletág igazgatója.
Az új informatikai rendszer lefedi a cég teljes működését, úgymint rendelések és címkiadás, kereskedelmi és pénzügyi műveletek, reklamáció, partnerkapcsolati és vezetőinformációs rendszer (VIR). A 20 év - 20 érv program, amely cégünk piaci előnyeit hangsúlyozza, egyik alapvető erőssége, hogy nálunk nem állhat meg az élet, hiszen 7x24 rendszerben üzemelünk. Ezek hardver- és szoftvervonzatainak kialakításában partnerre találtunk a Unitis szakembergárdájában - foglalta össze Polinger Sándor ügyvezető elnök.