Bosch infokommunikációs csomag: Euro-pakett

Takács Zsolt, 2003. április 23. 11:28
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága új infokommunikációs termékcsomagot vezet be a kis- és közepes vállalkozások számára. A termék a 10-100 telefonmellékkel rendelkező vállalkozások versenyképes kommunikációs és internetes ellátottságát hivatott biztosítani.
E piaci szegmens igényeinek kielégítésére a csomag tartalmaz egy kommunikációs szervert készülékekkel (Tenovis I5), hangpostát outlookcsatolóval, automata kezelőt/IVR rendszert, e-mail és webszervert, firewallt. Opcionális kiegészítőként választható SMS szerver, GSM adapter, kliens oldali vírusvédelem, Call center/CRM alkalmazás valamint a telefonköltségek nyomon követését szolgáló tarifikációs rendszer.


A rendszer adminisztrációja bármely gépről megtörténhet, ily módon a teljes rendszer egyszerűen menedzselhető webes felületen. A további szervizmunkálatokat a szolgáltató biztosítja, mely jelentős költségmegtakarítást jelent, mivel nincs szükség állandó szervizelést ellátó saját munkatársra.


A kedvező árú termék- és szolgáltatáscsomag igénybevétele a bérleti konstrukcióban munkaállomásonként akár már heti 1 euró/szolgálat (Telefon/ Messaging/ Web+Mail/ Szerviz) áron elérhető. A havonta számlázásra kerülő díj tartalmazza az alapkarbantartáson túl a folyamatosan hívható "forródrótot", az aktuális legfrissebb szoftverek cseréjét és a helyszíni telepítés díját is, de nem tartalmazza a távközlési és Internet szolgáltatói tarifákat.


A kétfajta csomag közül a kiemelt ügyfélcsomagot választók részére munkaidőn túli, tehát 24 órás ügyeleti rendszert, valamint 3 órán belüli helyszíni kiszállást biztosít a Bosch.