Az eddigi legnagyobb CRM bevezetés a hazai IT szektorban

forrás Prim Online, 2003. május 5. 10:56
Az iparág meghatározó hazai vállalkozása a KFKI Csoport az LLP cég által képviselt kanadai fejlesztésű Pivotalt választotta. A társaságnál csoportszinten összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházás keretében az üzembe helyezés első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt-nél. A termékbevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője az LLP Budapest Kft. és az LNX Rt. közösen végezte.


A beruházás a belső folyamatszervezés, az oktatás, a projektvezetés, az adatbázis-építés költségeit, valamint az LLP által biztosított tanácsadói, tervezői-fejlesztői munkákat és a szoftver költségét foglalja magában. A szoftverrel kapcsolatos tervezési és fejlesztési munkákat a termékbevezetés során alapvetően az LLP végezte, míg a specifikációról, a minőségbiztosításról, a projekt vezetéséről elsősorban az LNX és más a KFKI-hoz tartozó szakemberek gondoskodtak.






A KFKI Csoport még az idén a csoportba tartozó többi vállalatnál is kiépíti a Pivotalra alapozott ügyfélkapcsolati rendszert. Az ezzel kapcsolatos munkálatok már folynak, a projekt menedzselését az év hátralévő részében az LNX-től a KFKI tanácsadó cége a Consero Kft. vállalja át. Már el is kezdték használni a mintegy 100 felhasználót kiszolgáló rendszer kereskedelmi és marketing moduljait a KFKI Csoport központjában és az LNX Rt-nél. Az installált rendszer nemcsak a kereskedelmi és marketing, hanem az ügyfélszolgálati feladatokat lefedő modulokat is tartalmazza. Utóbbiakat egyelőre nem használják.