A Vivendi rendezte (ügyfél)sorait

Fekete Gizella, 2003. május 7. 09:29
Országszerte tíz ügyfélszolgálati irodában építette ki több tízmillió forint értékben Q-Control ügyfélirányító rendszerét a Vivendi nyertes pályázója a Minor Rendszerház Rt. A Minor saját fejlesztésű termékétől a Vivendi ügyfélszolgálati vezetői többek gyorsabb, zökkenőmentesebb ügyintézést várnak.
A Minor fejlesztőcsapata a megrendelő kérésére – elsősorban a statisztikai kimutatások terén – egyedi megoldásokat is beépített a rendszerbe, így az irodák vezetői még teljesebb képet kaphatnak az ügyfélforgalomról és annak összetételéről.

A Minor Rendszerház Rt. hat éve foglalkozik ügyfélirányító rendszerek fejlesztésével és gyártásával. Mára a vállalat banki, közmű szolgáltatói, telekom, önkormányzati területen hazánkban és külföldön is számos referenciával rendelkezik. A rendszer agyát jelentő szoftver már a hatodik verziónál tart, de az alapkiépítésen túl mindig figyelembe veszik a megrendelők egyedi elképzeléseit és kérésre beépítik a kiválasztott plusz szolgáltatásokat kínáló modult, vagy - mint a Vivendi esetében is - egyedi fejlesztéssel is kiegészül az alkalmazás.

Néhány okmányirodában az ügyfelek már interneten keresztül akár otthonról, illetve munkahelyről is kérhetnek a kiválasztott ügyfélszolgálatnál időpontot, s így – hogy elkerüljék a sorban állást - mobilszámuk megadása után SMS-ben kaphatnak értesítést, mikor menjen be az ügyintézőhöz.