Egyperces kvízjáték 7 hónapon keresztül
forrás Prim Online, 2003. május 13. 13:53
Május 12-én startolt a Hírek Kft. kvízjátéka, mely 7 hónapon keresztül mozgatja majd meg az Internetes társadalom játékos kedvű felhasználóit.
A kvízjáték középpontjában a Hírek Kft. népszerű, 150 000 regisztrált olvasóval büszkélkedő email alapú magazincsaládja, az Egypercesek állnak. A résztvevőknek 7 hónapon keresztül lesz majd lehetőségük arra, hogy 2-3, korábban kiküldött magazinok tartalmával kapcsolatos kérdésre válaszoljanak. A kérdésekre helyesen válaszoló játékosok között minden hónap végén értékes nyeremények kerülnek kisorsolásra, melyek mindig a témakörökhöz kapcsolódó ajándékok lesznek. Valamennyi játékos automatikusan részt vesz majd a kvízjátékot lezáró év végi sorsoláson, melyen a szerencsésebbek olyan főnyereményekkel lehetnek gazdagabbak, mint egy Portocom Notebook, a Verlag Dashöfer által felajánlott repülőjegy-utalvány, IPM előfizetés vagy Egyperces ajándékcsomagok.
A kvízjáték célja a szponzorcégek népszerűsítésén túl az Egyperces magazincsalád olvasótáborának aktivizálása, valamint új olvasók gyűjtése. A regisztráció során megadott általános demográfiai adatok a Hírek Kft. Maxima direkt marketing adatbázisát bővítik majd.
A játékot havonta 5 millió banner-megjelenés támogatja, melyek a Hírek Kft. saját oldalain, valamint számos partner-oldalon lesznek láthatóak.