200 milliós LLP-projekt a KFKI-nál
MTI Sajtóadatbank, 2003. május 14. 09:11
Az LLP Budapest Kft. mintegy 200 millió forintért új ügyfélkapcsolati (CRM) rendszert épít ki a KFKI Csoportnál - közölte az LLP az MTI-vel.
A közlemény szerint ez az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolati rendszerkiépítési projekt a magyarországi informatikai piacon.
Az LLP a csoport összesen 7 cégénél építi ki a CRM rendszert. Eddig az LNX Rt.-nél és a holdingszervezetnél, a KFKI-nál valósították meg, további öt leányvállalatnál a közeljövőben adják át a megoldást.
A projekt több fázisra való bontását a KFKI kérte azért, hogy az első rendszer bevezetése után tesztelhesse, megfelelő munkát végez-e az LLP. A teljes projekt a tervek szerint a harmadik negyedévben fejeződik be.
Az LLP a KFKI, illetve a hálózati integrációval foglalkozó LNX számára egy kanadai fejlesztésű CRM rendszert telepített.
Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt. csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban lebonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát vár.