IBM-Electrolux on demand szolgáltatási szerződés

forrás Prim Online, 2003. június 6. 14:23
Az IBM on demand szolgáltatási szerződést írt alá az Electrolux-csoporttal.
A hét évre szóló szerződés értelmében az IBM fogja menedzselni egész Európában az Electrolux asztali számítógépes környezetét, biztosítja számára a Lotus Notes programot, valamint támogatási, felügyeleti és helpdesk szolgáltatásokat nyújt. Az Electrolux nagy előnyére szolgálnak az IBM on demand konstrukciói, hiszen a változó árszabási rendszer értelmében az Electrolux felhasználónkénti árat fizet, mindig annak megfelelően, ahogyan a piaci feltételekhez és a marketingtevékenységekhez alkalmazva rugalmasan átméretezi üzletvitelét. A szerződés szerint az asztali gépek száma a szerződés tartama alatt várhatóan 13 000 és 19 000 között fog mozogni.

Az IBM a szerződés részeként átalakítja az Electrolux jelenlegi PC-s környezetét, és egységes infrastruktúrát és támogatási szervezetet hoz létre. A PC-ket, a helyi hálózatokat és a Lotus Notest a korszerű Tivoli vállalati felügyeleti eszközöket használó támogatási szervezettel együtt bocsátják az Electrolux rendelkezésére.

Az átállási folyamatot és a szerződés teljesítését az Electrolux globális informatikai szolgáltatója, az Electrolux IT Solutions fogja levezényelni.