Új Oracle-termékek az AppsWolrd Europe konferencián
forrás Prim Online, 2003. június 25. 19:07
[smallimage 1 left] Június 24-én harmadik alkalommal került megrendezésre az Oracle legrangosabb európai rendezvénye, az AppsWorld Europe, amelyen üzleti és szakmai területek vezetői, projektirányítók, informatikai vezetők, partnercégek és a szakmai felhasználók ezrei vesznek részt. A londoni eseménnyel párhuzamos helyi rendezvényekre is sor kerül Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban. Az Oracle a konferencia első napján több újdonságot jelentett be.
Az Oracle AppsWorld 2003. június 23-án kezdődött és június 26-ig tart a londoni ExCeL Center konferenciaközpontban. A rendezvény látogatottsága rekordszintet ért el, 13 ezer ügyfél és több mint száz partner regisztrálta magát. Az eseményen az Oracle több új, kereskedelmi forgalomban is kapható termékmodult és fejlesztést mutat be az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyütteshez, köztük az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagját, az Oracle Service új funkcióit, valamint a Product Lifecycle Management alkalmazáscsalád Oracle Advanced Catalog nevű új modulját.
Oracle Projects
Az Oracle a konferencián bejelentette az Oracle Projects alkalmazáscsalád három új tagját. Az Oracle Project Management, az Oracle Project Collaboration és az Oracle Project Intelligence tovább erősítik az Oracle-rendszerek projektelszámolási és erőforrás-kezelési képességeit. Az Oracle ezzel olyan globális vállalati projektirányítási megoldást kínál, amellyel a felhasználó szervezet a projektek teljes élettartama során kézben tarthatja a költségeket, kezelheti a kockázatot és fokozhatja a hatékonyságot.
Az Oracle Project Managementtel a projektütemezések, előrehaladási jelentések, munkaerő-beosztás, dokumentumok, problémák és változások - vagyis a proaktív projektirányításhoz nélkülözhetetlen információk - integrált módon, webes felületen keresztül könnyen elérhetők. Az Oracle Project Costing és Project Billing modulokban nyomon követhetők a tényleges költségek, bevételek és számlázási adatok, így valós időben látható a főbb teljesítménymutatók alakulása.
Az Oracle Project Collaboration segíti a projektcsoport tagjait - akik a vállalaton belüli és kívüli személyek lehetnek - az együttműködésben, és megkönnyíti számukra a projektmunkálatok elvégzéséhez és ellenőrzéséhez szükséges kommunikációt. A projektekkel kapcsolatos összes adat egyetlen helyen, egy szerepkör szintű hozzáférés-szabályozással védett adattárban található, így az összes érintett ugyanazt az adatot látja.
Az Oracle Project Intelligence lehetővé teszi a felülről lebontható vállalati mérőszámok és analitikák készítését a projektszervezetű vállalatok működésének teljes körű elemzéséhez, és biztosítja az egyes projektek közti átláthatóságot a lehetőségek kiaknázása, az erőforrások kihasználása, a nyereségesség és a tevékenységelemzés terén, valamint napi összesítést nyújt a vezetőknek az olyan fontos mérőszámokról, mint az árbevétel, a költségek, az árrés, a lemaradások és a kihasználtság.
Product Lifecycle Management
Az Oracle bejelentette az Oracle Advanced Product Catalog modult is, amely az eddigi együttműködéses eszközöket egészíti ki az Oracle termékéletciklus-kezelő alkalmazásaival (Product Lifecycle Management, röviden PLM). A program segítségével így a teljes életciklusukon keresztül kezelhetők és végigkövethetőek a különböző termékek, alkatrészek és beruházási projektek.
Az Oracle Advanced Product Catalog egyetlen globális katalógusban, központilag kezeli a termékek és alkatrészek összes adatát, ezáltal a vállalat képes hatékonyabban újrahasznosítani a meglévő alkatrészeket és szellemi tőkéjét, csökkentheti a költségeket és felgyorsíthatja a termékfejlesztést.
Az Oracle Advanced Product Catalog mellett az Oracle PLM-alkalmazáscsaládjának tagja még az Oracle CADView-3D, az Oracle Project Management, az Oracle Project Collaboration, az Oracle Collaboration Suite, az Oracle Sourcing és az Oracle Configurator.
Oracle Service
Újdonság a CRM alkalmazáscsaládba tartozó, a szerviztevékenységet lefedő Oracle Service legújabb verziója. Az Oracle Service teljes körű áttekintést nyújt az összes szerviztevékenységről, így a vállalat nyereségesen működtetheti minden szervizelési csatornáját, fokozva ügyfelei elégedettségét.
Az Oracle Service lehetőséget teremt új, tervezhető bevételi források kiaknázására a szerviztevékenységek területén, növeli az online módon megtehető szervizbejelentések számát, pontosabbá teszi a szervizjogosultságok ellenőrzését, lehetővé teszi a szolgáltatások pontosabb kiszámlázhatóságát, csökkenti a szolgáltatási bevételek „elszivárgását" a médiában és a kiadóvállalatoknál, valamint a fejlesztők szándéka szerint a problémák nagyobb része oldható meg az új verzióval az első körben.
Az Oracle Service legújabb verziója, amely az Oracle TeleService, Oracle iSupport, Oracle Field Service, Oracle Mobile Field Service, Oracle Wireless Option for Service, Oracle Advanced Scheduler, Oracle Depot Repair, Oracle Service Contracts és Oracle Interaction Center alkalmazásokból áll, már kapható.