HíF-tájékoztatás a műsorelosztókra érkezett panaszokról

Kovács Attila, 2003. június 26. 21:08
[smallimage 1 left] A Hírközlési Felügyelet június 26-án arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a 2002. évi összesítés szerint fogyasztóvédelmi szempontból mit mutatnak a HíF Hírközlési Területi Hivatalának (HTH) irodáihoz a műsorelosztó szolgáltatókra beérkezett panaszok.
A 327 beérkezett panasz közül 199 volt jogos, míg 128 esetben a panasz nem volt megalapozott, vagy a hivatalnak nem volt illetékessége. A HíF megállapítása szerint a kábeltévés szolgáltatók sokat javíthatnak szolgáltatásuk színvonalán, ha ügyfélszolgálatuk a panaszok nagy részét elintézné, vagy kielégítő felvilágosítással szolgálnának. A másik sarkalatos pontja a szolgáltatásoknak a műszaki színvonal. Köztudott, hogy a korszerű kábeltévés hálózat kialakítása tőkeigényes. Amíg erre nincs pénz, a hibajavításra, karbantartásra sokkal nagyobb figyelmet kellene fordítani a szolgáltatóknak.

A leggyakrabban előfordult panaszok: