TopCall: díjtartozások behajtásának elektronikus megoldását kínálja
Kovács Attila, 2003. július 1. 15:33
Az ausztriai székhelyű TopCall kommunikációs megoldásszállító cég magyarországi képviselete bemutatkozó sajtótájékoztatót tartott július 1-jén Budapesten. Ezen Nagy István ügyvezető ismertette a cég „unified messaging" terén vezető és Magyarországon egyedülálló megoldását, amely elsősorban a nagy szolgáltató cégek, vállalatok (bankok, biztosítók, közművek, díjbeszedők, önkormányzatok, távközlési szolgáltatók stb.) kiterjedt ügyfélkörében, vállalati ERP rendszerekkel összekapcsolva fizetési felszólítások elektronizált (hangüzenet, SMS, e-mail, fax) automatikus megoldására alkalmazható.
A kifejezetten hiánypótló „réspiaci" megoldás kapcsolódik a vállalati informatikai technológiákhoz, különösen stratégiai a kapcsolat a TopCall és az SAP között, de a JD Edwards-ból, vagy a BaaN rendszerből is kiküldhetők a díjtartozási felszólítások. A hazai ügyfélkörben többek között megtalálható a CIB Bank, Westel, MOL, SAP Magyarország.
A TopCall egyelőre közvetlen értékesítéssel működik a hazai piacon, de a partnerprogram keretében rendszerintegrátorokkal, xSP szolgáltatókkal, ERP/CRM tanácsadókkal kívánja felvenni a kapcsolatot, akik révén szolgáltatásként is hozzáférhető lesz a megoldás.
A TopCall célja, hogy éves magyarországi forgalmát (jelenleg 60-100 millió forint) 2004-re megháromszorozza, és legkésőbb a jövő év végéig nálunk is helyi vállalatot hozzon létre.
A TopCall megoldásait, amelyek több mint 500 alkalmazáshoz biztosítanak hozzáférést, a világ 40 országában több mint 4 ezer felhasználónál lehet megtalálni.