Új lehetőségeket látnak a weben a hirdetők
Tóth Kristóf, 2003. július 13. 22:01
Az elmúlt években tapasztalt visszaesés után egyes hirdetők ismét az online hirdetési lehetőségek felé fordulnak, amelyek lehetővé teszik a társaságok számára komoly szerepet betöltő fiatalabb generáció elérését.
Amikor a Visa a közelmúltban egy, a fiatalabb korosztályt célzó reklámkampányt indított bankkártyáinak népszerűsítésére, a vezetők számára egyértelmű volt a választás, hogy a webes hirdetési módot kell választani. "Két másodpercbe telt eldönteni, hogy a weben akarunk hirdetni" - mondta Nancy Friedman, a Visa hirdetéssel foglalkozó elnökhelyettese. "Ha a fiatalabb korosztályt szeretnéd elérni egy olyan területen, ahol valóban felkeltheted a figyelmüket, az internet a legcélszerűbb választás" - tette hozzá a vezető.
Azon társaságok, amelyek újabb, és hatékonyabb módot keresnek az egyéni fogyasztók elérésére, az utóbbi időben ismét egyre szívesebben fordulnak az online hirdetési lehetőségek felé. Különösen igaz ez olyan társaságokra, mint az autógyártók, a pénzügyi szolgáltatók, és a fogyasztási cikkek gyártói.
"A hirdetők nem akarnak új módszereket keresni az üzletkötésre. Ők csak új lehetőségeket keresnek" - mondta Allie Savarino, a Unicast elnökhelyettese. A társaság 15 másodperces, teljes képernyős hirdetési felületeket értékesít a weboldalakon, amelyek az egyes weboldalak megjelenése között közvetíthetnek üzeneteket a felhasználók felé.
Gayle Troberman, a Microsoft egyéni megoldásokkal foglalkozó részlegének igazgatója úgy véli, az internetes hirdetési piacot a szélessávú hozzáférések elterjedése lendítheti át újból a növekvő ágba, mivel lehetőséget biztosít a hirdetők számára a videók, hangok, és mutatós animációk továbbítására.
"A szélessávú hozzáférések sokkal barátságosabbá teszik az egész médiumot, és izgalmas, új lehetőségeket nyitnak meg a társaságok számára" - mondta Troberman.