Hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám?
Kollár Csaba, 2003. július 16. 23:32
A mobilmarketinggel foglalkozó Enpocket együttműködési megállapodást kötött az O2-vel, melynek értelmében elsőként indítanak útjára egy olyan kommunikációs programot, amellyel az MMS kampányok hatékonyságát vizsgálhatják.
Az MMS Insight egy olyan elemzőprogram, amelyikkel az MMS kampányok hatékonyságát vizsgálhatják, és olyan kérdésekre kaphatnak választ, mint a képek, zenék, színek, logok és animációk egységes keretben történő alkalmazásának lehetőségei, valamint ezek egymást erősítő hatása. Eddig több vállalat jelentkezett a tesztüzemre, többek között a Coke, a Cadbury és a First Direct.
Az Enpocket és az O2 közös közleményében kiemeli, hogy a kutatás, valamint az arra épülő programok és jelentések bármely piaci szereplőnek komoly segítséget adhatnak annak megértésében, hogy hogyan működik az MMS marketing, hogyan lehet az MMS-t minél jobban felhasználni a márka építésében, és hogyan lehet integrálni a hagyományos és a digitális médiakampány eszközei közé. A most induló program központi kérdése az, hogy hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám(üzenet).
Laurence Alexander az O2 elnöke elmondta, hogy "az Enpocket és az O2 2001 óta dolgozik együtt azért, hogy segítse a márkáknak megérteni a mobilkommunikációt, illetve, hogy konkrét tanácsokkal és ötletekkel lássuk el a márkatulajdonosokat az új kommunikációs eszközök és csatornák használatát illetően.