Last minute akciók mobiltelefonon
Kollár Csaba, 2003. július 29. 23:54
[smallimage 1 left] A nyári szabadságolási időszak beköszöntével megnövekszik az olyan szolgáltatásoknak a száma, melyek kedvezményekkel, last minute akciókkal, vagy egyéb kecsegtető utazási ajánlattal próbálják meggyőzni az utazni vágyókat.
A legújabb ilyen szolgáltatás az angliai 3 és Európa vezető online utazási irodájának, a lastminute.com-nak a közös fejlesztése, amelynél a 3 ügyfelei a jobbnál jobb utazási ajánlatok között válogathatnak, és az egyes helyekről készített álló- és mozgóképes anyagokat a szokásos utazási információk kíséretében videolejátszásra alkalmas mobiltelefonnal meg is tekinthetik.
Graeme Oxby a 3 marketing igazgatója a mostani bejelentést úgy kommentálta, hogy "ez az első olyan fogyasztói szolgáltatás, amelyet egyik partnerünkkel közösen biztosítunk ügyfeleink számára. Ez egy nagyon fontos mérföldkő a 3 számára, mert így hozzájárulhatunk ahhoz, hogy ügyfeleink a nyári utazásukat kellő körültekintéssel tervezzék meg, majd élményekben gazdagon térjenek haza. A tervezés mellett a szolgáltatás segít a megfelelő hotel, étterem, valamint a szabadidős programok kiválasztásában és lefoglalásában is; mindezt mobiltelefonon keresztül."
Andrew Windsor a lastminute.com kereskedelmi ügyekért felelős igazgatója hasonló optimizmusáról tett tanúbizonyságot: "a 3-mal kötött együttműködési megállapodásunk lehetővé teszi, hogy egy új és népszerű médiumon, a mobiltelefonon keresztül is az ügyfelek rendelkezésére álljunk. Az utazni vágyók többezer csábító ajánlat közül választhatnak úgy, hogy a teljes ügyintézéshez mindössze a mobiltelefonjuk gombjait kell nyomogatni. Ennél kényelmesebb ügyintézést el sem tudok képzelni."