A Trend Micro Help Desk Award díjat kapott
forrás Prim Online, 2003. július 30. 18:30
A Trend Micro a brémai Help Desk World 2003 kiállításon CompetenceCenter szolgáltatásával elnyerte a „A német nyelvterület legjobb belső szolgáltató szervezete" kategória díját. Az unterschleißheimi vírusvédelmi specialisták 29 konkurens céget – többek között olyan erős versenytársakat, mint a T-Mobile Business Services – utasítottak maguk mögé.
A Trend Micro CompetenceCenter belső szolgáltató szervezetként számos tesztkategóriában kiváló minősítést ért el. A vírusvédelmi szervezet a „Belső támogatás menedzsmentje és vezetése" és a „Szolgáltatás- és ügyfélorientáltság„ kategóriákban egyaránt 94 százalék fölötti eredménnyel büszkélkedhet. Mindenekelőtt az innovatív ügyfélkezelési koncepciók és az alkalmazottaknak a TREND MICRO CompetenceCenter munkájában való aktív részvétele váltott ki pozitív visszhangot a zsűri körében.
A Help Desk Institut e.V. a vállalkozások szolgáltatáskultúrájának támogatására létrejött érdekszövetség. Az intézet évente kiosztott „Service Globe" díja a német nyelvterületen működő legjobb belső és külső szolgáltató szervezeteket tünteti ki. Ennek keretében minden pályázót részletes vizsgálatnak vetnek alá. A grémium élén független elnök áll, aki helyszíni látogatásokon és különböző szinteken végzett számos elbeszélgetésen keresztül átfogó képet alkot a részt vevő szolgáltató szervezet munkafolyamatairól és stratégiáiról. A megítélés alapjául egységesített értékelési rendszert használnak, amely a világszerte működő Help Desk intézetek tapasztalataira épül. Az első díjat a legtöbb pontot elérő vállalkozás kapja.