Szolnokon is márkaüzletet nyitott a Vodafone

forrás Prim Online, 2003. augusztus 2. 14:21
Szolnok belvárosában nyitotta meg legújabb márkaüzletét a Vodafone. Ezzel a világ vezető mobilszolgáltatója tovább bővítette országos márkabolt-hálózatát, így ma már 18 márkaüzlete van Magyarországon: 13 valamelyik megyeszékhelyen vagy nagyobb városban, míg a többi öt a fővárosban.
A Vodafone célul tűzte ki, hogy valamennyi megyeszékhelyen rendelkezzen saját márkaüzlettel: a budapesti bevásárló-központokon, a Duna Plazán, a WestEnd-en, a MOM Parkon, a Mammuton és az Europarkon kívül. Így Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron, Pécsett, Székesfehérvárott, Nyíregyházán, Nagykanizsán, Egerben és most már Szolnokon is található Vodafone márkaüzlet.

A Vodafone szolgáltatásai eddig is elérhetők voltak az értékesítő partnerek segítségével, de a vállalat mindig is hangsúlyt fektetett arra, hogy kiépítse saját magyarországi márkaüzlet-hálózatát is. A város szívében, a Szapáry utca 25-29. szám alatt található modern, 80 négyzetméter vásárlóterületű üzlet öt értékesítési munkatárssal dolgozik, akik ügyfélszolgálati feladatokat is ellátnak, tehát az érdeklődők nem kizárólag vásárlással kapcsolatos kérdéseire is készséggel válaszolnak. Ezen kívül a márkabolt a Jász-Nagykun-Szolnok megye szervizfelvételi pontjaként is működik. A szolnoki üzlet hétköznapokon 9-17 óráig, szombaton pedig 9-13 óráig várja az érdeklődőket.

A Vodafone eredményei Magyarországon

A Vodafone három és fél éve van jelen Magyarországon, s mára a magyar mobilpiac jelentős szereplőjévé lépett elő. A 15 százalékos piaci részesedéssel és több mint 1.1 millió ügyféllel rendelkező szolgáltató mára 97 százalékos országos lakossági lefedettséggel rendelkezik.

Az elmúlt évek során a mobilszolgáltató egyik fő célja az országos hálózat kiépítése volt, ennek következtében az Alföldön is sikerült jó lefedettséget elérni a főutak mentén és a legnagyobb településeken. A jász-nagykun-szolnoki városokban és főutakon a Vodafone ügyfelei már régóta tudják használni a széleskörű szolgáltatásokat. A mobilszolgáltató nem áll meg a hálózatépítéssel a megyében, a kisebb településekre is nagy figyelmet szentel a fejlesztés során.

Az országos lefedettség elérése mellett a Vodafone számára az új, innovatív szolgáltatások bevezetése is nagy fontossággal bír. A széles lakossági szolgáltatások köre mellett az üzleti szféra számára kifejlesztett termékeket is piacra dobott a közelmúltban a mobilszolgáltató. Ilyen például a Vodafone Mail nevű integrált postafiók, amelynek köszönhetően az ügyfelek bárhonnan, bármikor elérhetik e-mailjeiket, hang- és faxüzeneteiket a mobiltelefonok segítségével. Emellett a Vodafone Mobile Connect Card nevű termék az internet-elérés teljes mobilitását biztosítja a tartózkodási helytől szinte teljesen függetlenül.

A szolnoki márkabolt annyiban különbözik az eddigi Vodafone szolgáltatást értékesítő boltoktól a térségben, hogy ügyfélszolgálati pontként is üzemel. Ezáltal nem csupán az új ügyfeleket szolgálja ki, hanem a meglévő ügyfeleknek is készséggel állnak rendelkezésére. Az ügyfelek információt és segítséget kaphatnak személyesen, amelyhez korábban egyébként csak az ügyfélszolgálat hívásával jutottak hozzá. A márkabolt a szolgáltatások értékesítésén felül még szervizfelvevő-pontként is üzemel, s ezen kívül az ügyfeleknek számlabefizetésre is lehetőségük nyílik a helyszínen.