A Baan új elnökének levele felhasználóikhoz
forrás Prim Online, 2003. augusztus 3. 09:00
Az SSA Global Technologies 2003. július 18-án megvásárolta a Baant az Invensys plc.-től, így a Baan az SSA GT (100%-os) leányvállalata lett. A Baan új elnöke a következő üdvözlő levelet írta felhasználóiknak:
„Az üzletágunkról szóló tudósításokból már bizonyára tudják, hogy a vállalati alkalmazások piaca egy gyors konszolidációs fázisban van. Sok szakértő meggyőződése, hogy csak a legnagyobb és leginkább nyereséges gyártók maradhatnak hosszú távon életben. Az SSA GT-nek - a Baan-nal közösen - 16500 ügyfele van világszerte, és az egyesített éves bevétel előreláthatólag eléri a 610 millió USD-t. Ön, mint Baan felhasználó, immár a termelő vállalatok számára kínált integrált rendszerek legnagyobb szállítójával dolgozik együtt, aki az összes vállalati szoftverszállító között a 4. helyen áll. A Baan tehetséges kollegái, kiváló termékei és nagyszerű ügyfelei valóban nagyon jól illeszkednek az SSA GT szervezetéhez.
Közvetlen célunk a Baan átszervezése, újra nyereségessé tétele, és ezzel egyidejűleg az Ön elégedettségének biztosítása. Az SSA GT 2 éve tartozik a legsikeresebb és pénzügyileg a legstabilabb megoldás-szállítók közé a piacon, azóta ügyfeleink elégedettsége is kiemelkedő. Ezúton szeretném biztosítani, hogy az Önök vállalatának jelenlegi és jövőbeni beruházásai jó kezekben lesznek az SSA GT-nél. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinket „egy életen át" megtartsuk, a számukra kidolgozott Baan-megoldásokat továbbra is támogassuk, és megfeleljünk elvárásaiknak – ma és a jövőben egyaránt. Ön magas megtérüléssel fog profitálni a különböző ERP-verziókból éppúgy, mint az olyan versenyképes vállalati alkalmazásokból, mint a raktárkezelés (WM), ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM), vállalati teljesítmény-kezelés (CPM), beszállítói kapcsolat-kezelés (SRM), illetve beszállítói lánc kezelés (SCM).
Az SSA GT ügyfélcentrikus, piacorientált vállalat. Összbevételünk csaknem 15%-át fordítjuk termékeink továbbfejlesztésére, ami megfelel az üzletág átlagának vagy inkább meghaladja azt. Rendszeresen szakmai információkat kérünk ügyfeleinktől, akikkel szoros partneri kapcsolatban dolgozunk. Ezzel szeretnénk biztosítani, hogy a megfelelő időben azt fejlesszük, amire Önöknek szükségük van. Bízunk benne, hogy a jövőben Ön is a megkérdezett felhasználókhoz fog tartozni, és számunkra fontos véleményével számolhatunk.
Örülnék, ha a közeljövőben személyesen is találkozhatnánk, és beszélhetnénk terveinkről, amelynek fontos eleme a kiváló megoldások további, folyamatos szállítása, amit Önök jogosan várnak a Baan-tól. Mialatt nagy gondossággal folytatjuk egy valóban ügyfélcentrikus szervezet felépítését, rendszeresen fogjuk tájékoztatni Önöket az ehhez kapcsolódó átalakítási tervekről.
Még egyszer szeretném üdvözölni az SSA GT-nél! Ebben az átmeneti időszakban is igyekszünk az Önök igényeit maximálisan kielégíteni, és közben továbbra is szállítjuk a vállalatuk számára szükséges megoldásokat. Amennyiben további kérdése van, kérem, forduljon a helyi Baan képviselethez, vagy írjon nekem levelet az askgraeme@ssagt.com e-mail címre."
Üdvözlettel:
Graeme Cooksley
Elnök
Baan,Az SSA Global Technologies, Inc. leányvállalata