Hírriasztás a Google-től
Kiss Ádám Zoltán, 2003. augusztus 6. 23:35
[smallimage 1 left] A Google olyan rendszert tesztel, mely a fontos hírekről küldene értesítést, ezzel a cég már komolyan keresztezi az online kiadók útjait.
A világ legnépszerűbb böngészőjeként számon tartott rendszert üzemeltető Google célja a szakértők szerint a felhasználók megőrzése. A korántsem új szolgáltatás tulajdonképpen még egy ok, hogy valaki ellátogasson a Google oldalaira, és ezáltal kötődjön a márkanévhez. A nagy online hírszolgáltatók, mint a CNN, a Yahoo vagy a New York Times Digital természetesen riválist lát a tesztelés alatt álló szolgáltatásban, ám az igazán eltalált cégek között kiemelik a Microsoft MSN szolgáltatását.
A Google egyre inkább kezd hasonlítani az MSN-hez, mely visszatérő anyagi problémákkal küzd. Mint ismeretes, a Microsoft éppen az MSN részére kifejlesztendő új keresőrendszerre összpontosít rendkívüli forrásokat, és most egy újabb területen láthatnak szálkát a Google-ben. A mostani tesztelés néhány héttel követi a Google hírkereső eszközének végleges formába öntését, ez a rendszer 4500 online hírportálról szerzi be információit.