Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer

forrás Prim Online, 2003. szeptember 5. 09:16
Szeptember 18-án, a Hotel Helia ad otthont a 2003-ban hetedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumnak (VII. TIMF).
A HTE idei, a Hírközlési Felügyelet által támogatott rendezvénye-– a korábbiakhoz hasonlóan, de az új lehetőségekre koncentrálva - a marketing, értékesítés és vevőszolgálat területén működő szakemberek együttműködési lehetőségeinek feltárását, a kapcsolatok létrejöttének elősegítését célozza.

A fórum a plenáris ülést követően három szekcióban zajló huszonhat előadásban és két kerekasztal-beszélgetés keretében mutatja be az elmúlt időszak


A különböző iparágak szakemberei vitaindítójával kezdődő, szakmai eszmecserét célzó kerekasztal-beszélgetések témái:

„Marketing szerepe a termékfejlesztésben, az értékesítésben és az ügyfélkapcsolatok menedzselésében" (vitavezető Prónay Gábor - ProCOMpass)

„Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk?" (vitavezető Mezriczky László - HP Magyarország).

A fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervezőbizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert „Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketingdíjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is a fórumon, illetve az azt követő esti fogadással egybekötött díjátadón ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.

Részletes program a HTE honlapján.