Westel: Értesítés a létre nem jött hívásokról SMS-ben
forrás Prim Online, 2003. szeptember 16. 12:31
A Westel Hívásértesítő néven olyan új szolgáltatást kínál ügyfeleinek,
amely SMS-ben tájékoztatást ad a létre nem jött hívásokról. A
szolgáltatás a Westel havidíjas ügyfeleinek díjmentes.
Eddig azokról a hívásokról, amelyek nem érték el a hívott felet – pl. egy másik hívás miatt foglalt volt – nem kapott értesítést, a hívás gyakorlatilag „elveszett". Ezentúl ilyen esetben a hívási kísérletekről, a hívók telefonszámával együtt – abban az esetben ha az híváskor elküldésre kerül – rövid szöveges üzenet ad tájékoztatást. A Magyarországon egyedülálló újdonsággal utólag minden hívásról értesülhetnek a westelesek, függetlenül attól, hogy telefonjuk ki van kapcsolva, foglalt, esetleg a hívó nem hagy üzenetet a hangpostán.
A szolgáltatást a Westel október 1-től minden havidíjas ügyfelének aktiválja és díjmentesen biztosítja, Domino kártyások a Hívásértesítő szolgáltatást a 1777-es számon hívható Domino központban kapcsolhatják be, használata az aktiválástól kezdve bruttó 250 forint havonta.