Az Intel újradefiniálná a kapcsolódási pontokat
Kollár Csaba, 2003. szeptember 20. 08:14
Az Intel bejelentette, hogy szeretné újradefiniálni az egyre népszerűbb vezeték nélküli kapcsolódási pontokat.
A világ legnagyobb chipgyártója amelyiknek népszerű reklámkampányában - Intel Inside – az Intel belül szlogen szerepelt, most már az Intel márkát „kívül" is szeretné felhasználni; egyre nagyobb erőforrásokat allokál a Wi-Fi kapcsolódási pontok fejlesztésére, illetve kiépítésére olyan gyakran látogatott helyeken, mint az éttermek vagy a hotelek. Az is az új stratégiát segíti, hogy az eligazodás érdekében megjelent egy mini tájékoztató füzet is.
A tájékoztató, amelyet a Zagat Surveyvel közösen adtak ki, és a The New Yorker magazin aktuális számába húztak bele, összefoglalja az 50 legnépszerűbb Wi-Fi csatlakozási helyet New York, Los Angeles, San Francisco, Chicago és Seattle városában. A legfelkapottabb helyek között megtalálható a Beverly Hills-i Four Seasons Hotel, a San Franciscó-i Park Hyatt, valamint a New York-i Oyster Bar a Plaza Hotelben.
A Zagat szóvivője elmondta, hogy a lista összeállításánál több szempont szerint döntöttek, és az is a lista mellett szólt, hogy megjelenésével az eddiginél is jobban népszerűsíthetőek a Wi-Fi helyek és alkalmazások.
Elemzők rámutatnak, hogy az Intel ettől a kiadványtól azt reméli, hogy még jobban fog fogyni a Centrino vezetéknélküli chip és a hálózati szoftver is.