A világ legnagyobb médiacégeként számon tartott óriás ezzel a lépéssel tulajdonképpen egyet vissazfelé lép az időben, a rosszul elsült AOL-összeolvadás elé. Mint ismeretes, a két vállalat fuzionált, ám tulajdonképpen a Time Warner felvásárolta az America Online-t. Az akkor még csak gyengén teljesítő AOL felvásárlása azonban a jelek szerint nem volt igazán jó vétel, az átmenetinek tartott gyöngélkedésből stabil deficit termelés lett, aminek azóta sem szakadt vége. Az AOL június 30-án készült legutóbbi mérlege szerint 24,2 milliárd dollár a vállalatrész vesztesége. Ezen tovább rontott a cég könyvelését firtató állami vizsgálat, valamint az előző negyedévben 846 ezer előfizető elvesztése. A médiaóriás nem szeretne a vállalatrészben kis hányadot, név tekintetében 50 százalékot kitevő AOL negatív asszociációihoz kötődni, így visszaváltoztatja nevét, visszatér a régi vállalti logokhoz, és a vállalat weboldalábak címe is újra
www.timewarner.com lesz.