Golden Drum: döntős site a kirowskitól
forrás Prim Online, 2003. október 16. 14:14
A kirowski által készített Zwack Webshop hosszú évek az első magyar site, mely a rangos Golden Drum fesztivál tízéves története során shortlistes pozícióba jutott. A zsűri 83 website közül szavazta be az online áruházat a 21 döntős alkotás közé.
A Zwack Webshop a Zwack Unicum Rt. megbízásából 2002-ben készített, az akkor szintén megújult vállalati portállal integráltan működő, a cég által forgalmazott termékeket kínáló látványos internetes áruház. A Zwack Unicum Rt. előző weboldalát, illetve az online áruház első verzióját ugyancsak a kirowski készítette.
Az átlátható struktúrával és könnyen kezelhető navigációval rendelkező internetes áruházban a cég által forgalmazott összes termék elérhető, és online fizetéssel akár azonnal meg is vásárolható. A site-on a hagyományos funkciók mellett számos különlegesség is található: a termékek egy csoportja az oldalon keresztül is ellátható tetszés szerinti felirattal, a virtuális Bárszekrénybe pedig bármelyik ital eltehető egy későbbi látogatásig.
Az ERBA 96 által képviselt Store Wizard alkalmazás testreszabásával, az ERBA közreműködésével készült shopban a fizetés módjáról a vásárló megrendeléskor dönt: az elektronikus tranzakció a pénzügyi partner szerverén keresztül a bankkártya adatai alapján történik.
A Zwack Webshop a 'virtuális Zwack Ház' szerves része, melynek kialakításakor olyan - egységes online corporate arculat megvalósítását szem előtt tartó - kommunikációs platform létrehozása volt a szándék, amely egy honlap keretein belül a fogyasztók 'márkák feletti', egyedi igények és tulajdonságok alapján történő kiszolgálását célozza.
A Zwack-portálra az aktív orientációs funkciót ellátó felületként működő kapuoldalon keresztül léphet be a látogató. Innen érhető el a Zwack Webshop, valamint az összes italt strukturáltan tartalmazó Bárpult, és a Zwack italszakértőjének jelenlétével hitelesített koktélszekció is. Az alkalmazott navigációs technika lehetővé teszi, hogy a fogyasztó a Bárpultból, illetve a tematikus koktéloldalakról elérhesse a webshop termékoldalát.
"A vásárlási folyamat támogatása mellett ez az oldal a vállalat image-ének erősítését szolgáló eszközként is működik, ebben különbözik a hagyományos online áruházaktól - mondja Kelemen Csaba, a kirowski művészeti igazgatója. - Külső megjelenését tekintve szintén valódi 'unikumnak' nevezhető: az elegáns, szinte magazinként lapozható oldalak prémium környezetet teremtenek a prémium kínálatnak."