LLP: SunSystems pénzügyi rendszer a Royal Hotel-ben
forrás Prim Online, 2003. október 21. 10:56
A budapesti Corinthia Grand Hotel Royalban működő vállalatirányítási
rendszer a London Logic Budapest (LLP) szakemberei által bevezetett
SunSystems megoldás pénzügyi és üzleti döntéstámogató rendszerére épül,
amelynek kiépítése a szálloda átalakításával párhuzamosan zajlott le. A
rendszer üzembe helyezésére már a nyitást megelőző hetekben sor került,
melyet azóta is sikerrel használ a szálloda pénzügyi osztálya. Jelenleg
a közelgő Európai Unióhoz való csatlakozás miatti felkészítést végzik
el a rendszeren az LLP tanácsadói.
Az anyavállalat igényeinek is megfelelő SunSystems alaprendszert Máltán definiálták és a helyi bevezetés elvégzésére az LLP Budapestet kérték fel, amely mind Magyarországon, mind külföldön számos helyen vezette már be a SunSystems rendszert. A Corinthia Csoport választása azért esett a SunSystems rendszerre, mert a szállodacsoport olyan pénzügyi és üzleti megoldást keresett, amely az iparágban már számos referenciát fel tud mutatni, és amely a szálloda egyéb informatikai rendszerei - például a náluk működő Micros-Fidelo Opera front-office rendszer - és a SunSystems közötti adatáramlás megvalósítását is biztosítani tudja. Fontos volt továbbá, hogy a rendszer a különböző országok számviteli és adótörvényeinek is megfeleljen, a szállodákra jellemző speciális igényeket is kiszolgálja és kifinomult jelentéskészítési rendszerrel rendelkezzen.
A Royalban az Oracle adatbázis-kezelőn futó SunSystems vállalatirányítási rendszer főkönyvi, tárgyieszköz-nyilvántartási, illetve deviza-kezelési egységeit használják. A SunSystems Vision XL vezetői információs rendszer segítségével pedig a menedzsment számára szükséges jelentéseket készítik el és küldik azt tovább havonta, negyedévente és évente az egyébként máltai tőzsdén is jelenlévő anyavállalathoz. Bár a SunSystems bevezetésére a szállodában rövid idő állt rendelkezésre, az LLP Budapest néhány hét alatt felállította a pénzügyi rendszert.