Microsoft Office integrációval bővítette ERP-rendszerét a Scala
forrás Prim Online, 2003. november 13. 17:57
Az új Microsoft Office rendszer globális megjelenése alkalmából New Yorkban szervezett eseményen a Scala, valamint technológiai partnere, a DSP (Decision Support Panel) bemutatta az iScala ERP-rendszer (integrált vállalatirányítási rendszer) széles körű Microsoft Office integrációs funkcióit.
Az esemény során a Scala és a DSP bemutatta, hogyan működik az iScala BPI (üzletifolyamat-integráció), hogy milyen könnyedén dolgozhatnak a felhasználók bármelyik Microsoft Office alkalmazásban - például a Microsoft Office Word 2003-ban, a Microsoft Office Outlook 2003-ban, a Microsoft Office Access 2003-ban vagy a Microsoft Office Excel 2003-ban -, és milyen kényelmesen használhatják az iScala-alkalmazásból származó információikat anélkül, hogy be kellene lépniük az iScala ERP-adatbázisba. Az integráció lehetővé teszi a rutinfeladatok kényelmes és gyors elvégzését, s azt, hogy az információkat egyetlen forrásból érjék el a felhasználók.
Az iScala BPI és a Microsoft Office rendszer együtt szélesebb körű hozzáférést biztosít a vállalati információkhoz, és a Microsoft Office 2003 Editions jól ismert kezelőfelületeinek és beépített funkcionalitásának kihasználásával egységesíti a munkafolyamatokat. Mindezt azzal éri el, hogy az XML-formátumot használja az alkalmazások és a felhasználók közötti dinamikus adatkapcsolatok létrehozására anélkül, hogy a meglévő IT-környezetet veszélyeztetné.
Ezzel az integrációval - az elsővel, amely ERP-gyártótól származik - az iScala-felhasználók mostantól az ismerős Microsoft Office környezetben rendszerezhetik az információkat, kezelhetik a dokumentumokat, miközben továbbra is az iScala rendszer adataival dolgoznak.
Mivel a szabványos XML-technológia és webszolgáltatási architektúra mélyen beépült az iScala együttműködő ERP-rendszerébe, nincs szükség az iScala átalakítására vagy testreszabására az üzleti folyamatok integrációjából származó előnyök elérésére.