A Microsoft bemutatta az Office Small Business Edition 2003 kiadást
forrás Prim Online, 2003. november 13. 18:03
A Microsoft forgalomba hozta a Microsoft Office Small Business Edition 2003-at, amely a személyi és vállalati termelékenységnövelő szoftvercsomag kisvállalatoknak szánt kiadása.
Az Office Small Business Edition 2003 a Microsoft Office ismerős megjelenését hordozza, de új funkciókat is tartalmaz, köztük például az Outlook 2003-nak a Business Contact Managerrel kiegészített, kifejezetten kisvállalatoknak készült változatát. A kisvállalatok egyik legfőbb gondja, hogy nem tudják hatékonyan kezelni ügyfeleik és potenciális ügyfeleik adatait, mert az ezzel kapcsolatos információk elszórtan vannak tárolva, vagyis nem tudják egységbe foglalva megjeleníteni várható értékesítéseiket. Az Outlook 2003 Business Contact Manager segítségével a dolgozók hatékonyabban kezelhetik ügyfelekkel fennálló kapcsolataikat, jobb feltételeket kapnak az értékesítési lehetőségek nyilvántartására és az ezekre vonatkozó jelentések elkészítésére - ráadásul egy jól ismert szoftver segítségével.
Az Outlook 2003 kiszűri a levélszemetet, ezáltal visszaszorítható a kéretlen levelek mennyisége, fokozható a személyes adatok védelme. A Outlook egyéb továbbfejlesztett elemei segítségével hatékonyabban kezelhetők a levelek, gyorsabban lehet intézkedéseket hozni. Az Office Small Business Edition 2003-at már használó vállalkozások szerint pusztán az e-mail területét érintő továbbfejlesztések is dolgozónként napi 30 perces időmegtakarítást hoztak.
Az Office Small Business Edition 2003 most első ízben tartalmazza a PowerPoint grafikus bemutatókészítő szoftvert is, megtalálható benne továbbá a Publisher. A két program professzionális kivitelű sablonokkal segíti a kisvállalkozásokat abban, hogy vonzó nyomtatott, webes, e-mailes, bemutatókra szánt és CD-n terjesztett értékesítési és marketinganyagokat készíthessenek. A felhasználók ingyenesen hozzáférhetnek a Microsoft Office Online webhelyhez is, ahol további megoldások, képzési és támogatási lehetőségek érhetők el a kisvállalatok számára, amelyek gyakran küzdenek a szűkös technológiai támogatásból fakadó problémákkal.
A Microsoft kisvállalati megoldásai 2003-as választékának részeként a közelmúltban hozta piacra a Microsoft Windows Small Business Server 2003-at is. Ez egy teljes körben integrált kiszolgáló, amely a kisvállalatok szükségleteire van optimalizálva, segítséget nyújt az adatok automatikus védelméhez, a termelékenység jelentős növeléséhez, az elérhető ügyfélkör kitágításához, ugyanakkor csökkenti a rendszerek komplexitását és a felügyelethez szükséges időt. A Windows Small Business Server 2003 és az Office Small Business Edition 2003 együttese birtokában a kisvállalatok továbbfejleszthetik a kommunikációt és a munka koordinációját. Különösen igaz ez azokra a dolgozókra, akik az irodától távol is meg szeretnék őrizni kapcsolatukat a központi hálózattal. Az Office Small Business Edition 2003 és a Windows Small Business Server 2003 segítségével egyszerűvé válik az információk és az ütemtervek egymással való megosztása is, könnyűszerrel végezhető közös munka a dokumentumokon és gyorsan fel lehet készülni az értekezletekre. Ezen túlmenően lehetőséget nyújt az árakhoz és a megrendelések állapotához hasonló legfrissebb üzleti információk biztonságos módon történő megosztására az alkalmazottakkal, az üzleti partnerekkel és az ügyfelekkel.
A Microsoft Office Small Business Edition 2003 a következő elemekből áll: Microsoft Office Outlook 2003, kiegészítve a Business Contact Manager bővítménnyel, Microsoft Office Publisher 2003, Microsoft Office PowerPoint 2003, Microsoft Office Word 2003, Microsoft Office Excel 2003.