SAP-rendszer a Washington Postnál
forrás Prim Online, 2003. november 23. 09:24
Az SAP bejelentette, hogy a The Washington Post megvásárolta az SAP for
Media megoldáscsomagot, és megkezdte az abban található speciális
hirdetéskezelési megoldások bevezetését.
A vállalat arról is beszámolt, hogy a The Washington Posttal aláírt szerződés értelmében olyan funkciót dolgoz ki, amely támogatja a kategóriákba csoportosított hirdetések szerkesztését, és ezzel lehetővé teszi a lap számára, hogy teljes körű hirdetési szolgáltatásokkal álljon ügyfélköre rendelkezésére. Az együttműködés ékesen bizonyítja, hogy az SAP képes hatékony üzleti megoldásokat szállítani a médiaszektor számára is, és kínálatát minden esetben pontosan az egyedi szükségletekhez tudja igazítani.
A Washington Post az SAP for Media csomagra támaszkodva építi ki a hirdetések után-követését támogató megoldását (Post Advertising Solution, PAS), és a hirdetési folyamatok ésszerűsítése, valamint a számlázási és pénzügyi műveletek hatékonyabb támogatása érdekében egyetlen rendszerben konszolidálja a különböző alkalmazásokat. Az SAP for Media integrált hirdetéskezelési funkcióját hasznosító PAS lehetővé teszi a hirdetőknek a kategorizált hirdetések on-line rendszerben történő megszerkesztését és feladását, a számlázási és költséginformációk megtekintését, és a kívánt nyomtatott és/vagy on-line megjelenés dátumának meghatározását. A konszolidált PAS-megoldás - az SAP Business Intelligence funkcióival kiegészítve - teljesebb képet ad a lap számára az értékesítési és pénzügyi adatokról, ugyanakkor az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás javítására is megoldást kínál.