Mindemellett a beköthető háztartások számának növekedése is várható. Más cégvezetők nyilatkozataival ellentétben Feuer szerint nem feltétlenül azok a legjobb területek, ahol alacsony fajlagos költséggel beköthetők a háztartások (ilyenek a lakótelepek). A kábeltelevíziós szolgáltatás mellett az internettel és a telefonnal is kalkulálva a bevételek jobban növelhetők azokon a területeken, ahol például sok cég van, noha a bekötési és hálózatfejlesztési költségek esetleg magasabbak. A jövőben várható bevételekkel kalkulálva a most elkelt budapesti kábeltársaságok sem nevezhetők túlárazottnak - mondta. Feuer jelenleg nem lát más társaságot, amely eséllyel léphetne a piacra, de erre még később is lesz lehetőség. A szűz területek bekábelezése és a működő társaságok felvásárlása után a vezérigazgató szerint a szolgáltatások minőségi különbsége hozhat változást az előfizetők számában.
A kábeltelevíziós törvény módosítása elvileg megfosztotta attól a lehetőségétől a Matávot, hogy tovább folytassa akvizíciós tevékenységét a 30 ezer lakosnál nagyobb városokban. A törvény hatálybalépése előtt már több piaci szakértő is azt állította, hogy a cég megtalálja majd a lehetőséget a kábeltelevíziós részesedésének növelésére. Ezt látszik bizonyítani az, hogy miután a módosítás július 27-én hatályba lépett, a Matáv nem vonta vissza pályázatát a zuglói kábeltévés társaságra, csak módosította azt. Az új törvényi szabályozás ugyanis lehetővé teszi számára az akvizíciót, ha olyan konzorciumban indul, amelyben nincs jelentős befolyása, azaz a szavazatok kevesebb mint 25 százalékát birtokolja. A Hírközlési Főfelügyelet (HIF) jogi osztálya illetékesének tájékoztatása szerint egy pályázat kiírásakor nem vizsgálják, hogy a Matáv jogosult-e az adott formában indulni, ez csupán akkor történik meg, amikor a szolgáltatási engedélyét kérvényezi. Ha például a zuglói társaság esetében a Matáv konzorciuma nyeri meg a pályázatot, és a HIF-felülvizsgálat alapján kiderül, hogy a törvény szerint ez nem lehetséges, akkor semmisnek minősítik a pályázatot. Információik szerint a Matáv vezetőségében megoszlanak a vélemények arról, hogy továbbra is induljanak-e a kábeltelevíziós pályázatokon, vagy inkább a mobilpiacon erősítsék pozícióikat.