A társaságnak 1998 végén 435 ezer, az idén fél évkor pedig 500 ezer előfizetője volt. Az ügyfélszám idei gyarapodásában jelentős szerep jutott a feltölthető kártyák értékesítésének. E kártyák forgalmazásának járulékos költsége alacsonyabb, mint a normál előfizetői kártyáké. (A feltölthető kártyás ügyfelek számát üzleti titokként kezelik a társaságnál.) A cég tavalyi veszteségében éppen az értékesítéshez kapcsolódó költségek játszottak szerepet. (1998-ban 29,9 milliárd forintot tett ki az értékesítés közvetlen költsége, ami jórészt a készülékek dotációjából adódott). Az idén az ilyen jellegű kiadásokat csökkentette az is, hogy a Pannon GSM az első fél évben csak egy alkalommal szervezett kedvezményes előfizetési akciót. A cég hatékonyságának növekedését jelzi, hogy bár szerény mértékben, de sikerült csökkenteni a működési költségeket. Az árfolyamveszteség és a kamatok csökkenése következtében a pénzügyi műveletek bevétele az idén 82, ráfordítása pedig 20 százalékkal mérséklődött. A pénzügyi műveletek eredménye 15 százalékkal csökkent.