A HP jól taktikázott

, 1999. augusztus 19. 12:07
Az IDC előzetes jelentése szerint a Hewlett-Packard rekordmennyiségű PC-t szállított az idei év második naptári negyedévében. Az összesen 1,68 millió PC 36%-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest, ami azért is figyelemre méltó teljesítmény, mert az ágazat egészének PC-szállításai hozzávetőlegesen mindössze 27%-kal nőttek a negyedév során.
A HP kiegyensúlyozottan növelte eladásait széles körű PC-kínálatában. Az IDC jelentése szerint a szállítások jelentős mértékben növekedtek úgy Nyugat-Európában, mint a Távol-Keleten az előző évhez képest, és a HP OmniBook noteszgépek eladása rekordot döntött világszerte a negyedév során.

Június elején a HP új stratégiai ütemtervet határozott meg a PC-üzletágra, amelynek keretében nagyobb választékot, több szolgáltatást és internetes forgalmazást kínálnak a vásárlóknak. Duane E. Zitzner, a HP számítástechnikai termékek részlegének elnök-vezérigazgatója szerint nagyszerű fogadtatásra talált a HP-nek a PC-üzletággal kapcsolatos, egyre inkább ügyfélközpontú megközelítése. Megjegyezte, hogy a HP és a Rockwell International, illetve az FTD között létrejött és nemrég bejelentett szerződések arra a stratégiára épülnek, amelynek keretében napjaink vásárlói által előnyben részesített értékesítési módokat kínál a cég.