Marketinges szakemberek emlékeztetnek arra, hogy a mostani kampány nem teljesen újszerű a vezetéknélküli-piacon, mivel korábban az Intel biztosított ingyenes hozzáférést a "wire free day" nevet viselő kampányban, itt azonban mindössze egy napon keresztül lehetett ingyenesen elérni a szolgáltatásokat. Ezért gondolta úgy a BT - állítja Dave Hughes a BT elnöke -, hogy nem egy nap, hanem egy hét kell ahhoz, hogy annak végén viszonylag nagyobb számú fogyasztó döntsön úgy, hogy a szolgáltatásokat pénzért is hajlandó igénybe venni. Meggyőződésünk ugyanis - folytatta Dave Hughes -, hogy egy ingyenes kampány csak akkor lesz sikeres, ha megfelelő idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy a fogyasztó felfedezze a szolgáltatásokat és alkalmazásokat, illetve, hogy ezeket többször kipróbálva pozitív tapasztalatokkal és élményekkel gazdagodva hozza meg a döntését a kipróbált lehetőségek mellett akkor is, amikor azokért már fizetni kell.