Amerikai hálózati magazinok egyesülése

Kovács Attila, 1999. augusztus 24. 16:18
Az Egyesült Államok két vezető szakfolyóirata, a Network Magazine és a Data Communications szerkesztőségei és kiadói egyesítik erőiket, és 1999 novemberétől egyetlen közös kiadványt jelentetnek meg Network Magazine néven.
A régi-új magazin az IT- és hálózati menedzserekre fokuszálva jelentet majd meg stratégiai analíziseket, új technológiákról és termékekről riportokat és esettanulmányokat. A folyóirat kiegészíti a Network Computing testvérkiadványt, amely a bonyolult, laboratóriumbázisú terméktesztelésre helyezi a fő hangsúlyt. Az új lap terjesztési példányszámát 200 ezerben határozták meg, amelyből 25 ezer a régi Data Communications nemzetközi olvasótáborát jelenti. A Data Communications népszerű www.data.com webhelye továbbra is megmarad a hálózati információk forrásának, mint ahogy a networkmagazine.com sem változik.