MMS-kampány a Panasonic készülékek népszerűsítésére

Kollár Csaba, 2003. december 8. 20:52
A Panasonic elhatározta, hogy az X70-es modelljének kommunikációs kampányában felhasználja a direkt marketing eszköztárából az MMS-t is.
Elemzők figyelmeztetnek rá, hogy ez az első eset, hogy a vállalat igénybe veszi a fogyasztók/vásárlók közvetlen meggyőzésében a multimédiás üzeneteket is.

A Panasonic X70-ben 4MB memória van, amivel a felhasználók közel 400 fényképet rögzíthetnek. Ez a memória már elég ahhoz is, hogy a felhasználók csengőhangokat és háttérképeket tároljanak a készüléken letöltés után. A bluetoothkapacitás, a beépített kamera szintén erősíti a készülék pozitív tulajdonságainak a listáját.

A kampány-összefoglaló értelmében olyan multimédiás üzenetet kell szerkeszteni, amelyik a Panasonic X70 előnyös tulajdonságait emeli ki, egyben lehetővé kell tenni a fogyasztóknak a visszajelzést is.

A kampány hozzájárul a Panasonic stratégiájához azzal, hogy megcélozza a korai elfogadókat, a kísérletező kedvű vásárlókat, illetve megtanítja őket az új készülék használatára.