Az Acer által “Technológiai
innováció" néven meghirdetett stratégia - amelyet a cég minden
területen igyekszik megvalósítani, és amelynek gyümölcsei ebben a szektorban a
csúcskategóriájú 15-20 hüvelykes folyadékkristályos monitorok - egyaránt
sikeresnek bizonyult mind a hozott eredmények, mind pedig a felhasználók
elégedettsége és lojalitása tekintetében.
Az Acer 2003 harmadik negyedévében jegyzett növekedése összhangban áll a
teljes idei pozitív trenddel, ugyanakkor elmondható, hogy a cég az egész
nyugat-európai piacon szépen szerepelt: az Acer Switzerland kiváló
eredményeket könyvelt el, 31,9 százalékos részesedésével az első
helyen áll Svájcban, Ausztriában szintén sikerült megőriznie vezető
pozícióját, 20,6 százalékos részesedéssel, és az Acer Italy ugyancsak az élen áll
az olasz piacon, amelyből 31,6
százalékos szeletet birtokol. Az Acer Italy a CRT monitorok piacán 20,2
százalékos részesedésével a második helyen végzett.
Ami pedig a többi
nyugat-európai országot illeti, az Acer mindenütt megőrizte vagy
javította piaci helyezését a “márkás szállítók" tízes toplistáján,
folyamatosan növelve piaci részesedését. Belgiumban
és Dániában az Acer 2003
harmadik negyedévében megszerezte az első helyet az LCD-piacon: 15,9, illetve
20,6 százalékos részesedéssel. Ugyanebben az időszakban egyaránt a
második helyet szerezte meg Finnországban (14%), Norvégiában
(11,6%), valamint Hollandiában (13,5%). Németországban
a harmadik helyen végzett, 7,1
százalékkal, míg Franciaországban
és Spanyolországban a negyedik lett, 8,1, illetve 12,1
százalékra növelve piaci részesedését.
Hasonlóképpen továbbra is szép eredményeket könyvelt el az Acer a közép- és kelet-európai piacokon; 17 százalékkal első lett a Cseh Köztársaságban, második Szlovákiában, 13,5 százalékkal, továbbá harmadik Magyarországon, ahol folyamatosan növekedő piaci részesedése most elérte a 9,3 százalékot.