Az
LLP tanácsadói - szorosan együttműködve az Anda Present munkatársaival - időre
teljesítették az implementációs feladatokat. Tökéletesen megoldották a
rendelés-nyilvántartás és a rendelésteljesítés összekapcsolásának speciális
fejlesztési munkálatait is, mely nagy szolgálatot tett a karácsonyi szezon
megnövekedett forgalmának teljesítése során.
Az
Anda Present az utóbbi években dinamikus fejlődésen ment keresztül -
kétévenként közel megkétszerezte forgalmát -, emiatt ügyviteli rendszere az
egyre szerteágazóbb logisztikai folyamatokat már nem tudta megfelelő mélységben
naprakészen lekövetni. A cégvezetés ezért úgy döntött, hogy őszre le kell
cserélni a teljes ügyviteli informatikai rendszert. Az Anda Present egy
rugalmas, a rendelés-nyilvántartás kifogástalan követésére és speciális
igényeinek kielégítésére is alkalmas megoldást, a Navisiont választotta,
amelynek bevezetésére a számukra legmegfelelőbb partnert, az LLP-t kérte fel.