Az induláskor minden szereplő, köztük a HP is optimistán
várta az eseményeket. Piaci tapasztalatain és a vásárlási szokások terén
szerzett ismeretei révén széles kínálati portfolióval készült. Utólag
beigazolódott körültekintése, ezért is tudott mindenki másnál kelendőbb
termékekkel előállni. Így nem meglepő, hogy HP részére biztató eredményeket
hozott a Sulinet Expressz program. A vállalat a program fél évvel ezelőtti indulása óta több mint 25 ezer digitális fényképezőgépet,
ötezer többfunkciós készüléket (all-in-one), 8500 lapolvasót, 20 ezer
tintasugaras nyomtatót (ebből 85% fotóminőségű) és ötezer lézernyomtatót
értékesített.
Összességében elmondható, hogy bár a program az eredeti
elképzeléstől eltérően némileg másképp alakult, jelentősen dinamizálta a hazai
informatikai piac fogyasztói szegmensét. A HP Magyarország számára sikeres volt
a Sulinet Expressz, de szintén a tervezettől eltérő termékösszetétellel. Fontos
kiemelni, hogy a HP évekkel ezelőtt megkezdett fogyasztói piaci térhódítása a
program révén felgyorsult és a piaci szegmensben továbbra is megtartotta
meghatározó szerepét.
A tapasztalatok és eredmények összegzése után a HP Magyarország 2004-ben nagyobb hangsúlyt fektet a többfunkciós készülékekre, az asztali PC-k helyett a noteszgépekre és a kézi számítógépekre. Továbbá olyan megoldáscsomagokat és szoftvereket kínál a felhasználók számára, melyek segítségével könnyebben hozzájuthatnak akár a magasabb áron kínált eszközökhöz is. A vállalat konszolidálja a Sulinet Expressz programban résztvevő elárusító helyeinek számát, de tovább támogatja az online értékesítést, mely a vásárlás megkönnyítését szolgálja a jövőben.
A HP 2004. február 16-ig tartó akciójával azon felhasználóknak szeretne kedvezni, akik még nem használták ki a program kínálta előnyöket. Az akcióban HP Photosmart 433, 435 és 635 sorozatú digitális fényképezőgépeket kínál, a nagyobb megapixeles változatokat, mint a HP Photosmart 735, 935, 945-ös készülékeket pedig március 6-ig lehet megvenni az értékesítési helyeken.