A
működési eredménye 32,73 milliárd jen volt 29,2 milliárd után, a forgalma
580,46 milliárd jenre nőtt az egy évvel korábbi 526,12 milliárd jenről. A
tavalyi üzleti első háromnegyed évben, vagyis december végéig a Sharp tiszta
nyeresége 45,7 milliárd jen volt az egy évvel korábbi 36,8 milliárd helyett. Az
egész üzleti évre, azaz március végéig 57 milliárd jent jósoltak hétfőn,
ugyanannyit, mint korábban.
Az
eredmény gyors növekedését az utóbbi idő sztárcikkeinek, a folyadékkristályos
képernyők és a kamerával fölszerelt mobiltelefonok népszerűségének
tulajdonították a hétfőn kiadott időközi jelentésben. A társaság korán kezdett
beruházni a folyadékkristályos képernyők gyártásába, így 2002-ben még övé volt
a piacnak majdnem a fele, de tavaly a dél-koreai Samsung és a holland Philips
már csökkentette lemaradását. A kissé későn ébredt japán Sony ugyancsak gyorsan
felzárkózott: a világon elsőként kezdte meg a hatodik generációs
folyadékkristályos képernyők gyártását a múlt hónapban.
A
Sharp Corp. hétfőn 1896 jenen zárt a tokiói értéktőzsdén, 8 jennel, 0,42
százalékkal olcsóbban, mint pénteken.