Az iScala új verziója - jelentősen bővült funkcionalitással - 2003 őszén került a nemzetközi és a magyar piacra. A Scala tovább erősítette a más szoftverekkel való együttműködés képességét, és az új verzió magában foglal speciális funkciókat is, mint például a CRM, vagy az ellátási láncban (SCM) való részvétel támogatása, a globális bérszámfejtés, az Üzleti Intelligencia megoldások és a legfrissebb Microsoft® Office alkalmazásokkal megvalósított intergráció. Az új verzió megjelenése óta több magyar vállalat is áttért az iScala használatára.
Az iScala CRM-szoftverrel a Scala professzionális rendszert kínál azoknak a vállalatoknak, amelyek kiterjedt értékesítési tevékenységük miatt magasabb CRM-funkcionalitást igényelnek, mint amelyet egy ERP-rendszer magában foglal. Az iScala CRM a Microsoft által fejleszett rendszerre épül, gazdag funkcionalitással rendelkezik és teljes integrációt biztosít az iScala ERP-rendszerrel is.
A vállalatirányítási
rendszerekhez illeszkedő, azok képességeit a vezetői munka támogatásában
felhasználó szoftverek képezik a Scala által nyújtott Business Intelligence
Server termékcsalád elemeit. A Scala magas fokú vezetői információs
megoldásai biztosítják a jelentések paraméterezhetőségét, testreszabott
lekérdezéseket, adatbányászatot, valós idejű jelentések futtatását,
kompatibilitást a vezető analitikus eszközökkel és kompatibilitás a Microsoft
Office alkalmazásaival (Word, Excel, PowerPoint).
Kiss Judit, a Scala ECE Hungary Kft.
ügyvezető igazgatója elmondta: "Az új termékek és új funkcionalitások továbbra
is a kis- és közepes vállalatokat célozzák meg. Elkezdődött azonban egy
folyamat, amely az európai csatlakozással valószínűleg tovább gyorsul: a kis-
és közepes vállalatok piacán is megjelentek azok a versenyképességi
követelmények, amelyek minden eddiginél magasabb fokú üzleti kommunikációt,
tudatosabb piaci munkát és hatékonyabb vezetői információt követelnek." A Scala
bemutatásra kerülő termékeit már alkalmazzák nemzetközi cégek és számottevő
referenciájuk van Európai Uniós környezetben. "A csatlakozás és az európai
szabályozások életbelépése kapcsán, a vállalati ügyvitel terén technológiai
kockázatmentességet és élvonalbeli megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek" -
mondta Kiss Judit.
Az új termékek mellett a látogatók képet kaphatnak a Scala, mint szolgáltató hagyományos erősségeiről: az ügyféltámogatás rendszeréről, az oktatási programokról, vagy a kiemelkedő hatékonyságú, azonnali telefonos támogatás, a hotline rendszeréről is.
A Scala termékeit Magyarországon több, mint 200 ügyfél alkalmazza, s a 2003-ben végzett Ügyfél-elégedettségi felmérés szerint a Scala ügyfeleinek 91%-a ajánlaná a Scala termékeit más vállalatoknak is. A Scala ECE Hungary Kft. ügyfelei között megtalálható az AstraZeneca, az ING NN Rt., a Petrolszolg, a Sió-Eckes, a Sodexho, a Wallis Ingatlan Rt., a Sanoma, a Summit Motors, a Zalakerámia, vagy a Tetra Pak.